teisipäev, 24. aprill 2018

I love crafts

Hei,

Taaskord on jäänud pikk vahe postituste vahele. Põhjus on olnud väga lihtne, sest meie õuele on saabunud kevad ja päike, mis kutsub õue. 
Mul oleks tegelikult nii palju häid emotsioone jagada, aga enne seda jagan hoopis ühest uuest avastusest, mis mulle väga meeldib ja millega olen ka natuke lisa teeninud. Olen neid ka kingituseks teinud. 

Enne tahan jagada, aga ühte ilusat kevadist kompositsiooni, mis ilutseb meie köögi aknal. Eks see nõudis ka natuke fantaasiat ja loomingulisust.




Võin vist öelda, et järgnev, millest ma kirjutan on mu uus hobi, mis nõuab püsivust, keskendumist ja fantaasiat. 
Muidugi on see kõik seotud käsitööga, mida armastan.

Siinkohal pean tänama oma õde, kes oli lahkesti nõus enda materjale ning näpunäiteid jagama. Aitäh Sulle mu kallis õeke. 
Kohati tüütasin teda omajagu, aga sellest hoolimata oli ta nõus mind aitama. 

Nüüd aga minu uue hobi juurde, milleks on enda tehtud karbid. Sattusin kohe nii leili sellest, et olen nüüdseks kokku teinud juba 7 karpi (esimene oli Carola karp). 4 olen nendest maha müünud ja kaks kingituseks teinud.
Olen saanud oma kätetööle väga positiivset tagasisidet, mis teeb meele rõõmsaks ja tuju heaks, ning annab motivatsiooni asjaga tegeleda.

Jagan nüüd uhkusega oma kätetööd.


Kliendi tellitud karbid, millega jäi väga rahule

Kliendi tellitud karp


Karp kingituseks

Karp kingituseks, millele telliti juurde salvrätikarp, mis järgmistel piltidel



Tütar soovis oma emale just sellise kirja ja piltidega karpi

Veel on mõned karbid soolas, mis vajavad valmis tegemist. Olen ääretult rõõmus, et saan seda teha ka Carola kõrvalt.
Kõik, kes soovivad omale või oma lähedastele ühte karbikest võib mulle julgelt kirjutada.

Teen ka väikese sissejuhatuse järgmisse postitusse, mis tuleb väga emotsioonide ning seikluste rohke, sest meil on olnud väga toredad ajad ning toredad ajad on veel ees. 

Järgmine kord saab lugeda minu potipõllumajandusest, lapse vabast hommikust, laste külas käigust, sünnipäevadest ning muudest vahvatest seiklustest. 
Loodan, et nädala lõpuks saan selle postituse ehk valmis kirjutatud. 

Nüüd ongi õige aeg lõpetada ja sellele postitusele punkt panna, sest lillkapsa-bataadi püreesupp on valmis saanud ja musununnu kutsub sööma.

Lapse oma juba jahtub 

Sauki ja olge ikka minuga, ning nautige neid päikeselisi ilmasid ja kevadet, mis meieni on jõudnud.

Kommentaare ei ole:

Uue aasta maagilised mõtted

Täna kohe on nii ilus, haruldane ja omapärane kuupäev, mis kutsub kohe kirjutama ning oma mõtteid jagama. 02.02.2022, onju üks wonderful day...